17. 3. 2012

Moje zamyšlení nad útokama na Li

Je to zamyšlení, které jsem sepsala na svém blogu → everydayiscreepy.blogspot.com/2012/03/zamysleni-nad-utokama-na-li.html#more

Říkám si, co sakra mají všichni lidi proti Li. Na G_S jsou proti ní neustále nějaké narážky na její styl, který je podle mého mínění velmi originální a neokoukaný.
Dosti velké části lidí vadí, že Li se nechala inspirovat indickou módou. Tím pádem chci začít narážet na jednu věc a na sto padesát dalších. Má ráda indii, což je podle mě OK, ale ty lidi, co milují Japonsko a narážejí na její styl. Měli by přestat v tom případě:

  • poslouchat Japonskou hudbu
  • nedívat se na Japonské filmy
  • nejíst sushi

protože to může být urážející...

A dál? Podívejme se na styl Scene. Ty slečny se vždy něčím inspirují a umí to vždy pěkně zkombinovat. Víte, co tím chci naznačit? Že nikdo nemá nic proti jejich kombinaci Scene s jakým koliv stylem, nikdo s tím nemá problém. Tak proč by lidem měl vadit Li styl a styli dalších Himegyaru a Gyaru, které do něj přinesou něco svého.


Prostě tenhle svět je někdy nepochopitelnej, alespoň pro mě. Představte si, jak by svět vypadal, kdy by všichni a všechno vypadali stejně. Strašná představa nemyslíte? Domy by byli stejně velké, stejně vymalované a stejně vybavené. Ve všech obchodech stejné zboží. Všude stejné oblečení, šminky a laky jedné barvy. Všichni bychom nosili stejné účesy, trička, kalhoty, boty a sukně. Nikdo by nevyčníval z davu. Jestli se to někomu zdá pěkné. Měl by se probrat, protože komunismu už není. Není všichni si budeme rovni svým vzhledem. Nevim, jak vy, ale já jsem plně na straně Lhouraii. Myslete si, že jsem idiot, ale lidi, kteří se nebojí přinést něco nového do nějakého stylu by se měli obdivovat.

Žádné komentáře: